برگزاری نخستین برنامه «یک‌شنبه ـ یک‌ناشر» سال ۱۴۰۵ در بورس تهران
در نخستین برنامه «یک‌شنبه ـ یک‌ناشر» سال ۱۴۰۵ و شانزدهمین از این سری برنامه، مراسم گشایش معاملات بورس تهران با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بورس تهران برگزار شد.

به گزارش بورس فوری،مدیریت ارتباطات بورس تهران اعلام کرد: امروز در قالب برنامه «یک‌شنبه ـ یک‌ناشر»، زنگ آغاز معاملات بورس تهران را علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به صدا درآورد.

در ادامه این مراسم محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران به پاس ۳۰ سال همراهی، تندیسی را به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اهدا کرد.

این گزارش حاکی است سایپا در سال ۱۳۷۵ به جمع ناشران بورس پیوست. در حال حاضر ۲۶ شرکت در فهرست ناشران پذیرش شده در گروه صنعت «خودرو و ساخت قطعات» بورس تهران حضور دارند.

مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز معاملات، که در بورس‌های معتبر جهان نیز برگزار می‌شود، فرصتی برای تعامل نزدیک‌تر ناشران با فعالان بازار سرمایه به‌شمار می‌رود.

0 نظر:

نظر بدهید